Monday 20 February 2012

Mengapa ARTISTRY?

Dengan pengalaman lebih daripada 40 tahun, para saintis penjagaan kulit ARTISTRY telah membangunkan lebih daripada 500 rumusan penjagaan kulit dan warna kosmetik dengan satu visi ke aras membantu membantu setiap wanita memperlihatkan piawai kecantikan mereka. Lebih daripada ASD1 billion dalam penjualan tahunan di seluruh dunia dan pengedaran lebih daripada 40 juta unit setiap tahun menjadikan ARTISTRY satu daripada jenama kecantikan yang terbesar.

Di sebalik setiap perumusan ARTISTRY, tersadapat satu hubungan yang berinspirasi antara sains penyelidikan ARTISTRY dan pakar industri antarbangsa kami iaitu Lembaga Penasihat Saintifik. Pasukan bertaraf dunia ini terdiri daripada 500 saintis, jurutera dan juruteknik ARTISTRY di 65 fasiliti penyelidikan dan pembangunan di seluruh dunia, telah memacu inovasi dan telah dianugerahi dengan lebih 200 paten dan yang sedang menanti kelulusan.

Berakar umbi dari keyakinan bahawa kecantikan datang dari dalam, saintis ARTISTRY telah menyelidiki banyak bahan botani secara usaha sama dengan NUTRILITE, salah satu jenama pemakanan terkemuka di dunia, dalam pembangunan produk inovatif untuk bekerja secara sinergi bagi menyokong kesihatan kulit dan kecantikan luar dan dalam.

No comments:

Post a Comment